جلسه پرسش و پاسخ رسیدگی به مسائل و مشکلات کارکنان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در ارومیه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ بی تردید نیروی انسانی به عنوان سرمایه های اصلی سازمان نیازمند توجه بوده و تحقق اهداف و ماموریت های سازمانی نیازمند بهبود کیفیت زندگی کاری کارکنان است.

در همین راستا و به منظور شناسایی مسائل و مشکلات کاری و اداری کارکنان و تلاش در جهت رفع آن، اقدام به برگزاری جلسه پرسش و پاسخ و رسیدگی به مشکلات کارکنان با حضور پرویز سلطان زاده معاون توسعه مدیریت و منابع شد.

در این جلسه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی با اشاره به نامگذاری سال 96 به نام"اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی اظهار داشت: براساس فرمایشات معظم له، باید برای از بین بردن مسئله بیکاری، از تولیدات داخلی حمایت کرده و از مصرف کالاهای خارجی که مشابه آن در داخل کشور تولید می شود پرهیز کرد.

پرویز سلطان زاده با تاکید بر رعایت حقوق شهروندی تصریح کرد: در این رابطه، سازمان مکلف است در صورت درخواست شهروندان به ملاقات با مسئولان و مدیر ارشد سازمان، ترتیبی اتخاذ کند تا در اسرع وقت این ملاقات انجام پذیرد بنابراین مدیر ارشد سازمان حداقل یک روز از هفته را برای ملاقات های مردمی اختصاص می دهد.

وی افزود: از سوی دیگر، براساس منشور حقوق شهروندی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، شهروندان حق دارد از تصمیماتی که در ارتباط با ایشان اتخاذ می شود مطلع شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی در این جلسه پاسخ گوی سوالات مختلف همکاران سازمانی همانند افزایش حقوق و مسائل مربوط به تبدیل وضعیت قراردادی و رسمی شد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.