استاندار قزوین با حضور در دیوان محاسبات استان با رییس و کارکنان آن دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ فریدون همتی در این دیدار گفت : دیوان محاسبات،وظایف نظارتی خود را دقیق،عالمانه و آگاهانه انجام می دهد .
وی افزود :مشارکت ،ارتباط موثر،همدلی و هم فکری دستگاههای نظارتی با دستگاه های اجرایی باعث شده است که زمینه و بستر خدمت به مردم در شرایط مناسبی انجام شود و این امر نشانگر این است که دیوان محاسبات وظایف خود را بطور دقیق و کامل انجام می دهد.

استاندار با اشاره به انتخابات پیش رو گفت: انتخابات ذاتا محل رقابت و عرصه تلاش درمسایل سیاسی است ولی در جامعه اسلامی ما باید این فعالیت ها بر مبنای ارزش های دینی و اعتقادی و مبتنی بر اخلاق باشد.

همتی افزود: در شرایط خاص و حساس کنونی حضور پررنگ و سرنوشت ساز مردم در انتخابات مهم و تاثیرگذار است آن هم در شرایطی که امریکا به دنبال برگرداندن اقتدار و ابهت از دست رفته خود است .

 استانداربه شرایط امن ایران در منطقه اشاره کرد و افزود:امنیت جمهوری اسلامی با کشورهای اروپایی و امریکایی نیز قابل مقایسه نیست و این امنیت در کشور یک نعمت بزرگی است که باید قدردان آن باشیم.

همتی ادامه داد: در سالی که به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است باید در رقابت ها به مصالح و منافع کشور بیندیشیم زیرا همه ی ما در یک کشتی نشسته ایم که اگر سوراخی در آن ایجاد شود همگی غرق خواهیم شد.

وی در ادامه با اشاره به میزان صادرات گفت : پارسال میزان صادرات استان به بیش از 450 میلیون دلار افزایش یافت  و هدف ما رساندن این میزان به یک میلیارد دلار است .
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.