ساری،

ایجاد 36 هزار شغل خانگی در مازندران

36 هزار شغل خانگی از سال ۹۱ تاکنون در مازندران در حال فراهم شدن است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: از سال ۹۱ تا پایان سال ۹۵ بالغ بر ۱۸ هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شده است و ایجاد ۱۸ هزار شغل خانگی برای سال ۹۶ نیز در دستور کار قرار دارد.

وی درخصوص محرومیت زدایی افزود: باتشکیل قرارگاه جهادی و با استفاده از نیروهای بسیجی برای احداث یا بازسازی خانه‌ های محرومان اقدامات خوبی شده است.

سردار بابایی گفت: در این دهستان‌ ها در چهار حوزه زیرساخت‌های عمرانی، سلامت، فرهنگ و توانمند سازی و اشتغال خدمات ارائه می‌ شود که اولویت اول در این مناطق تأمین منابع آبی است.

فرمانده سپاه کربلای مازندران افزود: در بخش خدمات زیرساختی چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد آن را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۵۰ درصد دیگر را استانداری و مردم به صورت همکاری در فعالیت‌ های عمرانی عهده دار خواهند بود.

سردار بابایی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس مطالبه رهبر معظم انقلاب برای داشتن هزار نقطه آباد و در تراز انقلاب اسلامی در کشور، گفت: بر این اساس در سال اول، ۱۳۰ دهستان کشور در این طرح قرار گرفتند که از این تعداد ۳ دهستان در مازندران است.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.