طی سال گذشته جرایم مالی 62 درصد، جعل و کلاهبرداری 57 درصد، کلاهبرداری 27 درصد و خیانت در امانت 48 درصد افزایش کشف داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛فرمانده انتظامی شهرستان گیلانغرب گفت: طی سال گذشته جرایم مالی 62 درصد، جعل و کلاهبرداری 57 درصد، کلاهبرداری 27 درصد و خیانت در امانت 48 درصد افزایش کشف داشته است.
سرهنگ "محسن ویسی" از افزایش انواع کشفیات طی 12 ماهه سال 95 نسبت به مدت مشابه سال 94 خبر  داد و افزود: طی سال گذشته جرایم مالی 62 درصد، جعل و کلاهبرداری 57 درصد، کلاهبرداری 27 درصد و خیانت در امانت 48 درصد افزایش کشف داشته است.
این مقام انتظامی تصریح کرد: آمارهای فوق بیانگر عملکرد مطلوب فرماندهي انتظامي شهرستان گیلانغرب است که در سايه برنامه ريزي هاي دقیق و زحمات بي دريغ عوامل انتظامي و همچنين همراهي و همکاري شهروندان با پليس حاصل شده است.
سرهنگ ویسی تحقق افزايش كشفيات سال 95 نسبت به مدت مشابه آن در سال 94 را متاثر از پرداخت به مسائلي مانند ساماندهي ماموران انتظامي، افزايش تعداد گشت هاي نامحسوس و تقويت گشت هاي خودرويي را دانست.
فرمانده انتظامي شهرستان گيلانغرب گفت: مجموعه انتظامي اين شهرستان با جديدت و اهتمام بيشتر و نیز برنامه ريزي منسجم تر در راستاي استقرار امنيت پايدار و كاهش انواع جرایم همچنان تلاش خواهد كرد تا امنيت قابل قبولي براي شهروندان مهيا كند.
وی در پايان از شهروندان خواست تا هرگونه اخبار و اطلاعات مبني بر ارتکاب اعمال مجرمانه از سوی مخلان نظم و امنيت در جامعه را بی درنگ از طريق مرکز فوريت ‌هاي پليسي 110 با ما در ميان بگذارند.
 
انتهای پیام/پ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.