مهاجم فرانسوی تیم فوتبال لیون مورد توجه چند تیم بزرگ اروپایی از جمله آرسنال قرار دارد.

کار سخت آرسنال برای جذب مهاجم تیم ملی فرانسهبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛به نقل از میرور، آرسن ونگر که علاقه خود به خرید الکساندر لاکازت را فاش کرده،‌ باید در تابستان سال جاری میلادی با تیم های اتلتیکومادرید و دورتموند در این زمینه رقابت کند. 

سرمربی توپچی ها که یک بودجه 200 میلیون پوندی را برای تقویت تیمش در اختیار خواهد داشت، از مهاجم فرانسوی لیون به عنوان هدف اصلی نقل و انتقالات تابستانی آرسنال یاد کرده است.

لاکازت 25 ساله، در این فصل 30 گل برای لیون به ثمر رسانده اما با توجه به عملکرد بدون ثباتی که لیون در این فصل لیگ فرانسه داشته، سهمیه لیگ قهرمانان احتمالا از دست این تیم خواهد رفت. به این ترتیب مهاجم ملی پوش لیون آماده جدایی از باشگاه است تا بتواند راحت تر از همیشه با قدرت های اروپایی روبرو شود.

حالا که ونگر برای به خدمت گرفتن بازیکنی که یک سال به دنبالش بوده آماده است، باید با اتلتیکو مادرید نیز رقابت کند. دیه گو سیمئونه با توجه به اینکه هنوز به کوین گامیرو اطمینان کامل پیدا نکرده، ‌به دنبال این است که در صورت جدایی آنتوان گریزمان لاکازت فرانسوی را جذب کند.

به گزارش بیلد، غیر از تیم های آرسنال و اتلتیکومادرید، دورتموندی ها هم در صورت خروج اوبامیانگ از وستفالن، به دنبال لاکازت خواهند رفت.
ستاره گابنی دورتموند هیچ وقت علاقه اش برای پیوستن به تیم های قدرتمند اروپایی را پنهان نکرده اما شدید تلاش می کند تا توجه تیم رویایی اش یعنی رئال مادرید را جلب کند. 

دورتموندی ها هم درخواست ها را برای اوبامیانگ افزایش داده اند و در صورتی که تیمی حاضر به پرداخت مبلغ مورد نظر آنها باشد، لاکازت بهترین گزینه برای بهبود وضعیت خط حمله دورتموند خواهد بود و البته با این شرایط، اولین شکست بزرگ آرسن ونگر در نقل و انتقالات تابستان رقم خواهد خورد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار