فرماندار بناب از ساماندهی فاضلاب کارخانجات این شهرستان خبر داد و گفت:ظرف دو ماه آینده فاضلاب کارخانه های بناب بعد از پیش تصفیه به تصفیه خانه صنعتی انتقال خواهد یافت.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ولی ا... فرج الهی در جلسه کارگروه سلامت این شهرستان افزود:با افتتاح تصفیه خانه فاضلاب بناب مشکل آبیاری مزارع در بناب به حداقل رسیده ولی با این وجود نباید از این موضع غفلت شود تا مباداعده ای سود جو مجدداً از آب فاضلاب برای آبیاری مزارع استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه آب خروجی تصفیه خانه فاضلاب بناب در جهت احیاء دریاچه ارومیه استفاده خواهدشدافزود:آب خروجی این تصفیه خانه مورد تایید محیط زیست بوده و ضرورت ایجاب می کند آب خروجی از سوی ادارات ذیربط مداوم مورد آزمایش قرار گیرد.

فرماندار بناب روند تکمیل مراکز بهداشتی در حال اجرای این شهرستان را مطلوب اعلام کرد و گفت:هم اکنون شش مرکز بهداشتی با اعتباری بالغ بر ۵۸ میلیارد ریال در حال ساخت می باشد که طبق زمانبندی اعلامی، به بهره برداری خواهد رسید . 

فرج الهی با اشاره به اینکه ۵۵ درصد کارکنان ادارات بناب از اضافه وزن رنج می برند از شبکه بهداشت خواست نسبت به کنترل و درمان بیماریهایی که بین شهروندان در حال افزایش است اقدام نمایند.

وی با انتقاد از عدم رعایت اصول بهداشتی در مدارس غیر انتفاعی گفت:در صورت عدم توجه متولیان مدارس غیر انتفاعی به بهداشت مدارس از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.