گروه‌های تجاری آمریکا از مقامات این کشور خواستند بدون ورود به جنگ اقتصادی دسترسی شرکت‌های این کشور به بازار چین را فراهم کنند.

تأکید اتاق بازرگانی آمریکا بر تنظیم روابط تجاری با چین به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، اتاق بازرگانی آمریکا در چین سه‌شنبه اعلام کرد آمریکا باید آنچه در توان دارد انجام دهد تا به یک سطح تجاری مطمئن با چین برسد زیرا سال 2017 احتمالاً سخت ترین سال برای شرکت‌های آمریکایی در یک دهه گذشته است.
 
اتاق بازرگانی آمریکا در گزارش سالانه خود نوشت سیاست‌های چین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که از شرکت‌های داخلی حمایت و فضا را برای شرکت‌های خارجی محدود می‌کنند. اتاق بازرگانی امیدوار است به دسترسی شرکت‌های آمریکایی به بازارهای چین توجه بیشتری شود.
 
گروه‌های تجاری آمریکا از مقامات این کشور می‌خواهند اقداماتی را علیه پکن به دلیل نامتعادل بودن بازارها انجام دهند اما این دو کشور را وارد جنگ اقتصادی نکنند.
 
سران تجاری آمریکا از اینکه تلاش این کشور برای محدود کردن برنامه‌های هسته‌ای و موشکی کره شمالی تمرکز بر منافع آمریکا در چین را کمرنگ کند نگران هستند. هفته گذشته، ترامپ اعلام کرد اگر چین در حل مشکل پیونگ‌یانگ کمک کند به یک توافق تجاری بهتر دست می‌یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار