امام جمعه بستان آباد گفت:انتخاب آگاهانه و مسئولانه مسیر پیشرفت وتوسعه کشور راهموارتر خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت الاسلام والمسلمین سید رضا رضوی در جمع مردم شهرستان بستان آباد بااشاره به اینکه علیرغم همه تلاشها ،مشکلات زیادی در جامعه وجود دارد گفت: راه حل تمام مشکلات موجود از مسیر انتخابات پرشور و آگاهانه مردم میگذردو اگر مردم آگاهانه ومسئولانه انتخاب کنند قطعا مسیر توسعه وپیشرفت کشور نیز هموارتر خواهدشد.
 
رضوی در این رابطه تصریح کرد: انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از آن جهت که مسیر پیشرفت کوچکترین و بزرگترین روستاها وشهرها و درمجموع مسیر توسعه کشور در4 سال آینده را رقم خواهد زد از اهمیت ویژه های برخوردار است وهمه مردم باید با احساس تکلیف و بصیرت تمام  دراین صحنه تاریخی حضور پیداکنند.
 
 امام جمعه بستان آباد همچنین با برشمردن برخی از پیشرفتهای چشمگیر نظام اسلامی در عرصه های داخلی وبین المللی گفت: در بسیاری از حوزه ها بویژه علم ،فن آوری وانرژی  پیشرفتهایی که پس از انقلاب بوسیله جوانان انقلابی بدست آمده شگفت آور وتحسین برانگیز است.
 
 حجت الاسلام رضوی در ادامه هدف نهایی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را تبدیل شده به الگوی همه ملت های منطقه وجهان برشمرد وگفت: امروز نظام و انقلاب اسلامی ما با داشتن ظرفیتهای عظیم طبیعی و انسانی این پتانسیل را دارد که بعنوان آرمان والگوی ملتها تبدیل شود و این مهم قابل دسترسی است بشرطی که اتحاد، یکدلی و فرهنگ انقلابی در جامعه همچنان حفظ شود.
 
 امام جمعه بستان آباد در پایان ولایت فقیه را نعمت الهی برای جامعه اسلامی ایران برشمرد وگفت: به اذعان برجسته ترین تحلیلگران و سیاستمداران بین المللی ومنطقه ای آنچه انقلاب و نظام اسلامی را در عرصه های مختلف و دربرابر مشکلات وفشارهای گوناگون از کید و حیله دشمنان مصون داشته است همین نعمت ولایت فقیه است.
 
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.