فرماندار و رئیس هیات اجرایی انتخابات سردشت گفت:دشمنان از هر فرصتی برای تحقق نیت های شوم سوء استفاده می کنند.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛نژاد جهانی در نشست هیات بازرسی انتخابات در این شهرستان ابراز امیدواری کرد تا انتخابات پیش رو بدون توجه به نتیجه آن، فرصتی برای اتحاد و انسجام بیشتر در سطح ملی باشد.
وی به انتشار اخبار کذب در فضای مجازی اشاره کرد و افزود: در چند روز اخیر برخی از شبکه های اجتماعی خبرهای کذبی را مبنی بر کشته شدن تعدادی از همشهریان در درگیری با نیروهای هنگ مرزی سردشت در فضای مجازی و کانال های تلگرامی منتشر کردند تا از این طریق اذهان عمومی را مشوش و احساسات مردم را برانگیزند.
فرماندار سردشت همچنین بر هوشیاری مردم و عوامل اجرایی انتخابات تاکید کرد و گفت: همه باید مراقب باشند تا انتخاباتی سالم و به دور از هرگونه شائبه برگزار شود تا مجالی برای سوء استفاده بدخواهان مردم و نظام به وجود نیاید.
رئیس هیئت بازرسی انتخابات سردشت نیز با بیان اینکه وظیفه هیات بازرسی مراقبت و حصول اطمینان از برگزاری درست انتخابات و انجام به موقع وظایف قانونی توسط عوامل اجرایی آن است، اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا با تعامل و همراهی هیئت های اجرایی و نظارت در چارچوب قوانین و مقررات و دستوالعمل های ابلاغی زمینه برگزاری انتخابات پرشور و گسترده را به وجود بیاوریم.
محسن آلی افزود: دولت تدبیر و امید قانونمداری را از ابتدا سرلوحه کار خود قرار داده است و ما نیز بر اساس قانون و بدون سوء ظن و بدبینی به یکدیگر یا جانبداری از نامزد خاص برای برگزاری انتخاباتی سالم و آزاد تلاش می کنیم.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.