نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت، مجلس و تمام مسئولان برای جبران خسارت ها در استان های سیل زده مصمم و همدل هستند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛مسعود پزشکیان پس از بازدید از مناطق سیل زده اشنویه اظهار کرد: بر این اساس از همه توان و امکانات دولت برای جبران خسارت‌های سیل استفاده می‌شود.
وی افزود: تلاش و اراده مسئولان برای کمک به مردم بوده و برای این کار تمام امکانات بسیج شده و اقدامات خوبی نیز انجام شده است.
استاندار آذربایجان غربی نیز در این بازدید گفت: سیل اخیر در استان خسارت‌های بسیاری به تاسیسات دولتی، اماکن عمومی و بخش کشاورزی و باغی، ابنیه‌های فنی و راه‌ها وارد کرده است.
قربانعلی سعادت اظهار کرد: گروه‌های مختلف و مسئولان در حال برآورد خسارت هستند تا پس از تعیین میزان خسارت، تامین اعتبار برای ساخت و جبران خرابی‌ها انجام شود.
وی افزود: تیم‌های امداد و ستاد مدیریت بحران در همه بخش‌ها و مناطق سیل زده در تلاش هستند تا امدادرسانی مناسب انجام شود.
استاندار آذربایجان غربی همچنین اظهار کرد: پل 'پوش آباد' در مسیر اشنویه- پیرانشهر نیز باید به طور مناسب بازسازی و بیش از قبل استحکام سازی شود.
عبدالکریم حسین زاده نماینده مردم اشنویه و نقده در مجلس شورای اسلامی نیز به ایرنا گفت: بعد از برآورد نهایی خسارت‌ها برای بازسازی و رسیدگی به مشکلات مردم و مسائل مرتبط در اسرع وقت اقدام‌های مناسب صورت می‌گیرد.
فرماندار شهرستان اشنویه هم در این بازدید اظهار کرد: ستاد مدیریت بحران، هلال احمر و تمام دستگاه‌ها و ادارات برای کاهش خسارت‌ها و بهبود اوضاع تا کنون تلاش‌های خوب و موثری انجام داده اند.
 
منبع :ایرنا

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.