آرامش و امنیت موجود در فارس موجب افزایش نرخ رشد اقتصادی در سطح استان شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانافزایش نرخ رشد اقتصادی با افزایش امنیت در فارس از شیراز؛ محمد علی افشانی  استاندار فارس در دیدار با فرمانده انتظامی استان فارس و جمعی از معاونان و رؤسای پلیس های تخصصی، گفت: بخش قابل توجهی از آرامش و امنیت موجود در استان مدیون تلاش های كاركنان نیروی انتظامی بوده و این امر موجب افزایش نرخ رشد اقتصادی در سطح استان شده است.


وی با مهم شمردن موضوع امنیت، ادامه داد: سرمایه گذاران مختلف زمانی در یك منطقه سرمایه گذاری می كنند كه آن مكان از امنیت و آرامش برخوردار باشد.

استاندار فارس با بیان اینكه امنیت اجتماعی بهتر از امنیت انتظامی است، افزود: مردم باید نیروهای امنیتی و انتظامی را در كنار خود ببینند و آنها را باور كنند تا امنیت مطلوب حاصل شود.

افشانی با بیان اینکه مردم قدر امنیت موجود و تلاش های مجموعه نیروی انتظامی از جمله تلاش در راستای مبارزه با مواد مخدر را به خوبی می دانند، تصریح کرد: نیروی انتظامی استان در وضعیت بسیار خوبی به سر می برد و اعتماد مردم به ناجا روز به روز در حال افزایش است.

استاندار فارس اظهار کرد: در وضعیت ناامنی موجود در منطقه خاورمیانه، به سه دلیل رهبری حكیمانه مقام معظم رهبری، آگاهی مردم و تلاش نیروهای امنیتی وانتظامی در آرامش مطلوبی به سر می بریم.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نیز ضمن ارائه گزارشی مشروح از اقدامات و عملكرد كاركنان نیروی انتظامی استان، افزود: با مدیریت اثر بخش و هماهنگی و همدلی بسیار مناسب بین مسئولان و اعضای شورای تأمین استان، شاخص های امنیتی در استان مثبت و رو به رشد است.

سردار احمد علی گودرزی با اشاره به بخشی از توفیقات نیروی انتظامی استان در سال گذشته، تصریح كرد: با اقدامات پلیس و بر اساس نظر سنجی های انجام شده، رضایتمندی مطلوبی در بین مردم ایجاد شده است.

وی كاهش 44 درصدی تلفات جاده ای در ایام نوروز و كشف 34 تن مواد مخدر طی سال گذشته را از جمله موفقیت های پلیس فارس عنوان كرد.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.