یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی جهان پیش‌بینی کرد که ایران تا سال 2050 در جایگاه هفدهم قدرت‌های اقتصادی برتر قرار می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، تا سال 2050 بدون شک جهان دستخوش تغییرات زیادی می شود و چشم اندازهای مالی و اقتصادی دنیا از این مسئله مستثنی نیستند.

شرکت "پرایس واتر هاوس کوپرز" (PWC) که یکی از چهار شرکت بزرگ حسابرسی در جهان به شمار می رود، در تازه ترین گزارش خود به چشم انداز اقتصادی جهان در 33 سال آینده اشاره کرده است.

در این گزارش با عنوان "تغییرات نظام اقتصادی جهان تا سال 2050 چگونه خواهد بود؟" 32 کشور جهان از نظر قدرت اقتصادی طبقه بندی شده اند و ایران به عنوان یک قدرت اقتصادی در جایگاه "هفدهم" در جهان قرار گرفته است. در این طبقه بندی، به جز آمریکا، بیشتر اقتصادهای بزرگ و قدرتمند جهان از جمله آلمان و ژاپن با تنزل جایگاه در 33 سال آینده روبرو می شوند و کشورهایی از جمله هند و اندونزی به رتبه های بالاتر صعود می کنند.

در این رده‌بندی کشورهای چین، هند، آمریکا، اندونزی، برزیل، روسیه، مکزیک، ژاپن، آلمان و انگلیس به ترتیب در رده های اول تا دهم قرار دارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار