سلفی گرفتن خطرناک 4 هندی در قطار در حال حرکت، به مرگ دلخراش آنها منجر شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، رئیس روابط عمومی راه آهن هند در بیانیه ای اعلام کرد 5 نفر از اتباع این کشور در حالی که سوار بر قطار درحال حرکت در ایالت "بنگال غربی" بودند، سعی داشتند با آویزان شدن از درب قطار سلفی بگیرند که ناگهان یکی از آنها به بیرون پرت شد. سه نفر از دوستان او هم برای نجاتش به بیرون پریدند؛ اما در همین لحظه یک قطار که با سرعت بالا در جهت مخالف در حرکت بود، از روی آنها رد شد. این سلفی خطرناک به مرگ این 4 نفر منجر شد.

وی در ادامه افزود: ما سعی داریم با راه‌اندازی یک کمپین مردم را ترغیب کنیم که در حالی که از ریل‌های قطار عبور می کنند، از استفاده از تلفن همراه و گوش دادن به موسیقی اجتناب کنند. عکسبرداری در ایستگاه‌های راه آهن بخاطر خطراتی که دارد به طور معمول ممنوع است؛ اما مردم همیشه به این مسئله بی توجه هستند و با دوربین های تلفن همراه خود عکس می گیرند. از این پس مسافرانی که قانون‌شکنی کنند مجازات خواهند شد.

هندوستان نخستین کشور در جهان است که بیشترین تعداد مرگ و میر ناشی از سلفی های خطرناک را دارد. پس از آن پاکستان، آمریکا و روسیه در رتبه های دوم تا چهارم قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار