صفاییان: فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال انتظاری زیادی در اجرای برنامه ها دارد که کمبود امکانات مشکل اصلی انجمن در این زمینه است.

انتظارات فدراسیون جهانی فراتر از توانایی ما استکیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره چگونگی اجرای برنامه فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال در ایران اظهار داشت: برنامه های فدراسیون جهانی که برای توسعه بیس بال در ایران با حضور رئیس این فدراسیون انجام شد در حال پیگیری است و بخشی از آن به مرحله اجرا در آمد که اجرای کامل آن بستگی به امکاناتی دارد که در اختیار انجمن است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسولان فدراسیون جهانی از روند اجرایی برنامه ها در ایران راضی هستند یا خیر پاسخ داد: انتظارات آنها فراتر از حد توان ماست چون امکانات کافی برای اجرا شدن این برنامه در اختیار ما نیست و آن ها معتقدند برنامه ها با سرعت کم پیش می رود. انجمن برای اینکه این اهداف را به مرحله اجرا درآورد نیاز به همکاری وزارت ورزش و جوانان،کمیته ملی المپیک و آموزش و پرورش دارد.

وی افزود: طرحی که در مدارس بسیاری از استان ها اتخاذ کردیم با مشکلات متعددی از جمله نبود امکانات و زمین مناسب روبه رو است و زمان زیادی لازم است تا شرایط را فراهم کنیم همچنین نیاز بودجه زیاد داریم تا بخشی از مشکلات را برطرف کنیم این عوامل باعث تعویق در اجرای برنامه می شود.مسئولان فدراسیون جهانی امکانات کشورمان را با کشورهایی مانند ایتالیا مقایسه می کنند که این موضوع در حد توان ما نیست.

وی گفت: ورزش بیس بال و سافت بال رشته های نوپا در ایران هستند و زمان زیادی طول می کشد تا این ورزش ها در کشور و بین مردم جا بیفتد. من معتقدم انجمن بیس بال ایران در اجرای برنامه فدراسیون جهانی با توجه به امکاناتی که در اختیار دارد عملکرد خوبی داشته است.

وی درباره دیگر انجمن بیس بال و سافت بال خاطر نشان کرد: در حال حاضر مهم ترین برنامه ای که در پیش داریم برگزاری اردوی  تیم ملی سافت بال با حضور مربی خارجی است که تیم ملی را باید برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده کنیم و در حال برای برگزاری لیگ بیس بال برنامه ریزی نیز می کنیم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار