تضعیف توان دفاعی کشور از طریق تضعیف ارتش در ابتدای انقلاب و انحلال ارتش از توطئه‌های دشمن بود که با درایت امام راحل خنثی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، ایت الله سید احمد علم الهدی نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در استانه روز ارتش در دیدارجمعی از فرماندهان یگان‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در خراسان رضوی گفت:: ۲۹ فروردین ماه بزرگترین روز و سند ملی شدن ارتش است.

وی با مرور تاریخ ارتش پس از انقلاب افزود: پویایی ارتش هم در عرصه‌های عقیدتی و هم توان دفاعی و رزمی از بالندگی ارتش جمهوری اسلامی ایران حکایت دارد.

نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی گفت:ارتش امروز کانون نیروههای متعهد و انقلابلی شده و در عرصه‌های مختلف پیشرفت خوبی داشته است و به برکت تلاش‌های نیروهای مسلح و تدابیر رهبری ایران امروز جایگاه با ثباتی در منطقه دارد.

ارشد عقیدتی ارتش در شمال شرقر کشور هم در این دیدار گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در بین همه کشورهای اسلامی تن‌ها ارتش مردمی و اسلامی حقیقی است.

حجت الاسلام والمسلمین عباس مقدسیان افزود حضور ارتشیان برای امداد رسانی به زلزله زدگان خراسان رضوی و سیل زدگان اذربایجان مردمی بودن ارتش و پیروی از ولایت و ارمانهای انقلاب متعهد بودن ارتش را نشان می‌دهد.

انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.