دادستانی آذرشهر به‌عنوان مدعی‌العموم با مسببان احتمالی حادثه سیل اخیر این شهر که منجر به جان باختن جمعی از شهروندان شد برخورد می‌کند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر امراهی دادستان آذرشهر گفت: دادستانی به‌عنوان مدعی‌العموم  به موضوع حادثه دلخراش سیل اخیر آذرشهر که منجر به جان باختن  جمعی از شهروندان شد ورود پیدا کرده و با مسببین احتمالی این  حادثه برخورد خواهد کرد.  

وی با ابراز همدردی با خانواده‌های قربانیان  سیل گفت: به مردم و خانواده قربانیان اطمینان خاطر می‌دهیم که دادستانی در راستای  کشف و شناسایی تمامی  جانباختگان و همچنین  شناسایی مقصر یا مقصرین حادثه سیل اخیر اهتمام جدی داشته و بر اساس مستندات و ادله‌های به دست آمده توسط کارشناسان خبره و بی‌طرف استانی با مسببان حادثه به‌صورت جدی اقدام و مجازات می‌کنیم. 

دادستان عمومی و انقلاب آذرشهر با اشاره به اینکه مطالبی مبنی بر وجود مسیر تردد در زیر پل غله زار و تماشاچی نبودن و گذر از این معبر مطرح است، ابراز امیدواری کرد اگر این موضوع اثبات شود، مقصرین حادثه وفق قانون مکلف به قبول عواقب تقصیر و تخلف خود هستند و هیچ عذر و بهانه‌ای قابل قبول نیست. 

وی تصریح کرد: دستگاه قضایی در حال بررسی کارشناسی ابعاد و زوایای پنهان این حادثه بوده و هرگونه اظهارنظرهای غیر حقوقی در این زمینه توسط سایر اشخاص را رد کرد.

منبع:تسنیم

اتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مهدی.آذرشهر
۰۲:۴۴ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
سلام،مقصر اصلی صد در صد مسئولین آذرشهر هستند، اگه فقط دو تا ماشین پلیس کنار پل بود و اجازه توقف به مردم در این جای خطرناک رو نمیداد هیچ اتفاقی نمی افتاد
Iran (Islamic Republic of)
آذرشهر تسلیت
۱۵:۳۷ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
سلام بخدا هیچ دوبرگدونی وجود نداشت و اون جاده زیر پل تنها محل عبور بود.بنده به عنوان کسی که 20 ساله تو آذرشهر زندگی می کنک این حرفو می زنم.و روز حادثه که من خود شاهد عینی بودم دیدم که هیچ پلیس و مسولی وجود نداشت که هشدار بده و تازه معاون استاندار هم گفته مقصر خودشون بودن که داشتن عکس می گرفتن درحالی که بیچاره ها فقط عبور می کردن. خواهش می کنم بخاطر جانباختگان نظرم رو تایید کنید.