احتمال خطر وقوع هواپیماربایی در هند موجب شد نیروهای امنیتی در 3 فرودگاه بمبئی، چنای و حیدرآباد به حالت آماده باش درآیند.

اتخاذ تدابیر امنیتی در 3 فرودگاه هند به دنبال دریافت هشدار امنیتیبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه «هندو»، در سه فرودگاه بمبئی، چنای و حیدرآباد هند تدابیر امنیتی تشدید شد.

این روزنامه به نقل از یک مقام ارشد پلیس نوشت: در پی احتمال خطر وقوع هواپیماربایی، نیروهای امنیتی در این سه فرودگاه به حالت آماده باش درآمده‌اند.

این مقام پلیس می گوید ایمیلی از یک زن دریافت می کنند مبنی بر اینکه وی شنیده است در این فرودگاه ها قرار است هواپیماربایی انجام شود. 

یک ایمیلی از زنی ناشناس در حیدرآباد دریافت شده و در آن ادعا شده است گروهی 23 نفره در این سه فرودگاه به هواپیماربایی اقدام خواهند کرد. پس از آن یک نشست کمیته امنیتی فرودگاه برگزار شد و در آن هشدار داده شد که اقدامات پیشگیرانه در این سه فرودگاه اتخاذ کنند.

این زن در ایمیل خود نوشت: من آنچه شنیده‌ام را اطلاع دادم و ممکن است دروغ باشد. تلاش نکنید مرا پیدا کنید چون نمی‌توانید.

مقامات فرودگاهی با افزایش تدابیر امنیتی در این فرودگاه‌ها اعلام کرده‌اند این کنترل و بازرسی‌ها در روزهای آینده در داخل و خارج این فرودگاه ها ادامه خواهد داشت.

فرودگاه های هند در سال گذشته چندین بار به هواپیماربایی و بمب‌گذاری تهدید شده‌اند.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار