فعال سازی انجمن سینمایی در شهرستان ها زمینه و بستر لازم را برای فعالیت افراد علاقه مند و مستعد در نقاط مختلف استان فراهم می آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛رئیس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: فعال سازی انجمن سینمایی در شهرستان ها زمینه و بستر لازم را برای فعالیت افراد علاقه مند و مستعد در نقاط مختلف استان را فراهم می آورد.

نادر حیدریان رئیس سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در دیدار هنرمندان با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: با همکاری انجمن سینمای جوان کرمانشاه تلاش کردیم که این انجمن سینمای جوان را در شهرستان ها نیز فعال کنیم.

عیسی حاج یکی دیگر از فعالان این رشته گفت: ٣٦ سال است که در زمینه عکس و فیلم فعالیت دارم و مدیر اولین آموزشگاه سینمایی در کرمانشاه هستم ولی متاسفانه چون هنرجو نداریم، پیشرفت خاصی نکرده ایم.

وی افزود: جوانان این شهر با علم به این مساله که این رشته حمایت نمی شود و آینده ای ندارد علاقه ای به تحصیل و فعالیت ندارند.

عیسی حاج، ابراز تأسف کرد: در این شهر جشنواره فیلم و عکس چندین سال یک بار برگزار می شود و حمایتی از آن نمی شود.

وی در پایان با تأکید بر ضرورت هم افزایی دیگر دستگاه ها متولی در این حوزه برگزاری جشنواره ها را موجب آشنایی افراد و فرهنگ سازی در این حوزه برشمرد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.