مهدی طارمی باضربه پنالتی که در بازی ماشین سازی زد بار دیگر واکنش های بسیاری از جمله اسطوره تیم ملی و پرسپولیس را برانگیخت.

پروین : طارمی خیلی جیگر داره !به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران و تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چند بازی گذشته تیم ملی و پرسپولیس با عملکرد خود واکنش های زیادی را به جان خریده است.

بازی تیم ملی با چین و قطر این بازیکن اگرچه 2 گل زد اما موقعیت های زیادی را هم از دست داد. این مسئله تنها به بازی های ملی خلاصه نشد و در ادامه هم این روند ادامه داشت تا مهم ترین بازی پرسپولیس فرا رسید.

شاگردان برانکو در چهارمین هفته لیگ قهرمانان آسیا رو در روی الریان قطر قرار گرفتند پرسپولیسی ها با وجود آن که احتیاج زیادی به برد در این بازی داشتند نتوانستند 3 امتیاز این دیدار راکسب کنند.

مهدی طارمی در این دیدار با زدن یک پنالتی عجیب و غریب و نزدن چند موقعیت عملا باعث شد که پرسپولیس برنده این دیدار باشد. به همین دلیل برانکو پس از بازی عنوان کرد که تا روزی که در پرسپولیس حضور دارد اجازه ی زدن پنالتی به این بازیکن را نمی دهد. با این حال طارمی در بازی مقابل ماشین سازی با زدن پنالتی و گل کردن آن توپ زمینه موفقیت تیمش را فراهم کرد.

پشت توپ قرار گرفتن طارمی در این دیدار  عکس العمل جالب هواداران و پشکسوتان از جمله پروین را در پی داشت .

  
علی پروین مربی سابق و پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره لحظه ای که بعد از آن همه انتقاد طارمی پشت ضربه پنالتی قرار گرفت گفت: لحظه ای که طارمی رفت پشت پنالتی گفتم یا حضرت عباس! 

پروین در ادامه عنوان کرد: خداوکیلی این پسر خیلی دل و جیگر داره. اگه خراب می شد خیلی بد بود.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۲:۲۳ ۲۹ فروردين ۱۳۹۶
واقعا هم جیگر داره................
Iran (Islamic Republic of)
hkjjk
۱۶:۱۹ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
کارش درسته طارمی. میاد مرخصی بچه ۱۰ ساله از روستا زنگ بزنه سریع ادرس میده بره دیدنش و باهاش عکس میگیره..شاید اسم کرد و بلوچ و لر و ...برا جیگر داشتن در رفته باشه ولی هیچکدوم بپای مردم خونگرم بوشهر نمیرسه..از جیگرشون دود بلند میشه
آخرین اخبار