67 میلیارد تومان به بخش تجهیزات پزشکی بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: در سه سال گذشته بیش از 67 میلیارد تومان اعتبار توسط وزارت بهداشت به دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اختصاص یافته و هزینه شده است که نشان دهنده عزم راسخ دولت برای ارتقاء کیفیت ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به هم استانی ها است.

دکتر علی خواجه در مراسم گرامیداشت روز دندانپزشک گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت، اقدامات توسعه ای قابل توجهی در حوزه ارائه خدمات به ثمر رسید. این طرح ارزشمند منجر به یکپارچگی و هم صدایی بیش از پیش نظام سلامت برای بهبود شرایط، فضاهای فیزیکی، تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی شد.

وی به راه اندازی پیشرفته ترین بیمارستان سوختگی جنوب شرق کشور، بخش رادیوتراپی و مجهزترین بیمارستان چشم پزشکی اشاره کرد و گفت: به مدد اجرای این طرح، مراحل ساخت پروژه های نظام سلامت جان تازه ای گرفت و همچنین از محل اجرای این طرح، پروژه های زیادی به مجموعه ارائه خدمت به هم استانی ها اضافه شد.
ریسباف، رئیس دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم در این مراسم با تبریک روز دندانپزشک گفت: تعیین مناسبت‌ها برای شناساندن حرفه به مردم و فرهنگسازی و برقراری ارتباط مناسب بین صاحبان حرفه و خدمت گیرنده است. باید از این فرصت به وجود آمده در راستای ارتقاء سلامت مردم بهره ببریم.

وی به ارتقاء امکانات و تجهیزات دانشکده اشاره کرد و گفت: تجهیز این دانشکده به دستگاه های جدید و پیشرفته اقدام بزرگ و مهمی بود که ثمرات حاصل از آن ضمن تاثیر گذاری بر کیفیت آموزش، در بهبود خدمات مشخص است.

وی همچنین به اقدام ارزنده دانشگاه در وارنیش و فلوراید تراپی کردن دندان های تمامی دانش آموزان مدارس استان اشاره و تصریح کرد: خوشبختانه با این اقدام مهم ضمن کمک به حفظ سلامت دهان و دندان دانش آموزان، این دانشگاه حائز رتبه اول کشوری از این لحاظ شد که موفقیتی قابل توجه است.

در این مراسم از 10 نفر از دانشجویان برتر ورودی های 1390 تا 1395 تقدیر شد. همچنین در این مراسم از خانم فائزه قاسمی نفر اول آزمون علوم پایه جنوب شرق کشور و آقای سینا پیشادست نفر سوم این آزمون قدردانی شد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار