سرمربی پرسپولیسی ها روی نام یکی از بازیکنانش خط قرمز کشید.

نخستین خروجی احتمالی پرسپولیسی ها در لیگ هفدهمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران موفق شد لیگ شانزدهم را با قهرمانی پشت سر بگذارد و جام قهرمانی را از آن خود کند. بدون شک دلیل اصلی این اتفاق عملکرد خوب بازیکنان پرسپولیس در سال 95 -96 بود.

عملکرد سرخپوشان به قدری خوب بود که پس از مدت ها تعداد زیادی از بازیکنان این تیم توانستند در تیم ملی اکثریت را تشکیل دهند. به همین دلیل پیش از پایان فصل، مسئولان باشگاه برای حفظ آرامش تیم اقدام به تمدید قرارداد بسیاری از بازیکنان کردند.

با این حال سرمربی پرسپولیس یکی از بازیکنانش را نمی خواهد و قصد دارد تا بر نام این بازیکن خط قرمز بکشد. 

محمدامین آرام‌طبع، تنها بازیكن پرسپولیس است كه می داند در پایان فصل، دیگر هیچ راهی برای ماندنش وجود ندارد.
 
این بازیكن اصرار داشت در نیم‌فصل از جمع سرخپوشان خداحافظی كند اما مسئولان باشگاه حاضر نبودند تا با قیمت پایینی، رضایتنامه این بازیكن را صادر كنند. از این رو، آرام‌طبع تصمیم گرفت بماند و همه رقم قراردادش را دریافت کند.
 
این در حالی است كه همان روز اول که آرام‌طبع برای عقد قرارداد در باشگاه پرسپولیس حاضر و برانكو هم سرزده در باشگاه حضور پیدا کرد، وقتی با سؤال خبرنگاران مبنی بر جذب آرام‌طبع مواجه شد، گفت: «اصلاً این بازیكن با این نامی كه گفتید را نمی شناسم.»
 
اما بعد از خروج از باشگاه گفت: «آرام‌طبع حالا دیگر یكی از بازیكنان پرسپولیس است و باید مورد حمایت ما قرار بگیرد.»
 

این تناقض گویی ها  سیاست عجیب برانكو است كه بازیكنان دیگر را در تركیب اصلی بازی نمی دهد. درست مثل همان رفتاری كه با دو بازیكن اوكراینی داشت و آنها را به طور كلی روی نیمكت نشاند.
 
به هر حال، آرام‌طبع نه تنها هیچ پیشنهادی از باشگاه بابت تمدید قرارداد دریافت نكرده بلكه از برانكو شنیده باید تحت هر شرایطی در پایان فصل، پرسپولیس را ترك كند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار