فرماندار خرمشهر گفت: امسال خرمشهر از طرف وزارت کشور به عنوان پایلوت برگزاری انتخابات الکترونیکی شوراها انتخاب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛ولی اله حیاتی در نخستین شورای اداری این شهرستان در سال جاری افزود: عوامل برگزاری انتخابات اکنون در تهران برای فراگیری اصول کار هستند که در صورت بازگشت، آموخته ها را در اختیار سایر اعضای شعب قرار خواهند داد و از طریق صدا و سیما نیز به مردم آموزش های لازم داده خواهد شد.وی، کاهش ضریب خطا در انتخابات را از مزایای برگزاری انتخابات به صورت اکترونیکی برشمرد.

فرماندار خرمشهر در ادامه با تاکید بر لزوم پایندی به قوانین انتخابات اظهار کرد: در امر انتخابات شوخی نداریم و هر کس که از اصول قانون تمرد کند به مراجع قانونی معرفی خواهد شد.

وی بر رعایت بی طرفی و قانونمداری ستاد انتخاباتی خرمشهر تاکید کرد و افزود: در انتخابات از هیچ جریان، گروه و تشکلی حمایت نمی کنیم.

حیاتی در ادامه به فرا رسیدن فصل برداشت محصول زراعی در خرمشهر اشاره کرد و از تمام دستگاه ها خواست در این فصل همکاری های لازم به خصوص در زمینه تامین سوخت و دپو محصول را با جهاد کشاورزی داشته باشند.

وی برلزوم دپوی گندم در سوله های سرپوشیده تاکید کرد و گفت: محصول به ویژه گندم نباید در محل های روباز دپو شود و باید از ظرفیت کارخانه نان و سیلوهای شهرستان استفاده کرد. همچنین باید شرکت های حمل و نقل را نیز فعال کرد تا در صوت نیاز محصول را به سیلوهای شهرستان های مجاور انتقال داد.

حیاتی همچنین با تاکید بر اهمیت تشکیل ستاد اقتصاد مقاومتی و شورای امر به معروف و نهی از منکر در خرمشهر، فعال سازی هرچه بیشتر این نهادهای تصمیم گیرنده در شهرستان را خوستار شد.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.