شکر به اندازه کافی در کارخانجات استان وجود دارد و محدودیتی در عرضه شکر نداریم که با قیمت 2820 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیر تنظیم بازار و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه گفت: شکر به اندازه کافی در کارخانجات استان وجود دارد و محدودیتی در عرضه شکر نداریم که با قیمت 2820 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

بهمنی پور با اشاره به تامین 1975تن برنج به استان در ایام نوروزی، خاطرنشان کرد: از این میزان 975تن برنج 1121 هندی و 800 تن برنج سفید وارداتی است که توزیع آن در اختیار فروشگاه‌های زنجیره‌ای و فروشگاه‌های بزرگ استان بوده که با اولویت مناطق محروم توزیع می‌گردد.

وی قیمت برنج هندی 1121 را هر کیلوگرم برای مصرف کننده 3800 تومان و برنج سفید وارداتی را هر کیلوگرم 2700 تومان بیان کرد.

بهمنی با بیان اینکه گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد نیز در سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و بزرگ استان ازروزهای پایانی سال 95 تاکنون در حال توزیع است افزود: از ابتدا تا پایان سال گذشته 1091 تن مرغ منجمد و 43 تن گوشت قرمز توزیع شده است.

وی میزان توزیع گوشت قرمز منجمد در ایام نوروزی را 23 تن و میزان گوشت مرغ منجمد را 256 تن بیان کرد که روند توزیع آن ادامه دارد.

مدیر تنظیم بازار و نهادهای کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی استان کرمانشاه قیمت هرکیلوگرم گوشت قرمز منجمد را 22هزار و 500 تومان و در سایر شهرستانها با قیمت 22700 تومان به دست مصرف کننده می‌رسد.

بهمنی پور قیمت هر کیلوگرم گوشت مرغ منجمد را 57750 تومان بیان کرد و خاطرنشان کرد: گوشت مرغ منجمد در سایر شهرستان ها با قیمت 5800 تومان عرضه می‌شود.

بهمنی پور با بیان اینکه هیچ مشکلی در تامین گوشت قرمز منجمد و گوشت مرغ منجمد نداریم افزود: در حال حاضر 50 تن گوشت قرمز منجمد و 60 تن گوشت مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره‌ سازی شده است و روند ذخیره سازی گوشت قرمز و مرغ منجمد همچنان ادامه دارد.

 
انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.