استفاده پلیس از تفنگ شوک‌‌دهنده باعث مصدومیت تعدادی از مسافران مترو در نیویورک سیتی شد.

فرار مسافران وحشت‌زده در ایستگاه مترو به خاطر یک گزارش اشتباه +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی انتشار گزارشی اشتباه مبنی بر تیراندازی در ایستگاه مترو نیویورک‌سیتی، مسافران وحشت‌زده ایستگاه را ترک کردند که در این بین 16 نفر بر اثر ازدحام و شلوغی جمعیت مصدوم شدند. ازدحام جمعیت به قدری بود که کیف و کفش و بقیه وسایل مسافران زیر دست و پا افتاده بود اما مسافران تنها به فکر نجات خود بودند.
 
در نهایت مشخص شد که هیچ تیراندازی‌ای صورت نگرفته و صدای شنیده شده مربوط به سلاح گیج‌کننده‌ای (از طریق شوک الکتریکی) بوده که یک مأمور پلیس برای بازداشت فردی به کار برده است. رئیس پلیس نیویورک در این رابطه به رسانه‌ها گفت "حوالی ساعت شش و سی دقیقه عصر، تماس‌های زیادی مبنی بر وقوع تیراندازی در ایستگاه Penn با مرکز پلیس گرفته شد. اما با بررسی‌های صورت‌گرفته مشخص شد یکی از نیروهای پلیس، از تفنگ شوک‌دهنده استفاده کرده است".
 
پس از آن شهردار نیویورک نیز در توییتر پیامی منتشر  و اعلام کرد هیچ تیراندازی‌ای صورت نگرفته است. وقوع حملات تروریستی در برخی کشورهای غربی، ترس و دلهره زیادی در بین شهروندان آمریکا ایجاد کرده به گونه‌ای که با شنیدن صدای تیراندازی احتمال حملات تروریستی می‌دهند؛ حتی اگر صدای تفنگ شوک‌دهنده باشد. ویدئویی کوتاه از مردم در حال فرار از ایستگاه مترو را مشاهده می‌کنید.
 
لینک دانلود
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.