استاندار چهارمحال و بختیاری از اجرای ۱۶۱ مصوبه برای توسعه شهرستان لردگان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ قاسم سلیمانی در نشست شورای اداری و برنامه ریزی لردگان گفت: از مجموع ۱۸۸ مصوبه سفرهای مدیریت ارشد چهارمحال و بختیاری به این شهرستان تا کنون ۱۶۱ مورد اجرایی شده و یا در حال اجراست.

وی افزود: ۲۷ مصوبه باقیمانده هم پس از بررسی‌های کارشناسی اجرایی می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان نیاز ۲۵۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح انتقال آب آشامیدنی از آتشگاه به سردشت و روستاهای اطراف اضافه کرد: اجرای این پروژه دو سال زمان لازم دارد.

سلیمانی گفت: امسال ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارهای استانی و ملی و مناطق محروم برای این طرح اختصاص می‌یابد.

وی ادامه داد: اعتبار مورد نیاز جهت انتقال آب آشامیدنی بخش خانمیرزا و بهره برداری از مرحله نخست آن تا شهریور ماه امسال، از محل منابع استانی و ماده ۱۲ تأمین می‌شود.

سلیمانی با بیان اینکه امسال برای اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب لردگان، ۱۰۵ میلیارد ریال اختصاص می‌یابد افزود: کمیته‌ای کارشناسی انتقال آب ونک با هدف تأمین بخشی از آشامیدنی و کشاورزی لردگان را بررسی می‌کند.

وی با اشاره به خدمات دولت یازدهم در حوزه بهداشت و درمان چهارمحال و بختیاری و شهرستان لردگان و مشکلات موجود در این حوزه گفت: تا پایان هفته جاری، اورژانس لردگان به ساختمان جدید منتقل می‌شود.
 
سلیمانی اضافه کرد: کلینیک لردگان نیز تا ۴ ماه دیگر فعال و تا آخر شهریور امسال ۱۲۰ تخت به بیمارستان این شهر افزوده خواهد شد.

وی، ارتقای کمی و کیفی جاده‌های چهارمحال و بختیاری در دولت یازدهم را نیز یادآور شد و افزود: تاکنون ۹۰ کیلومتر از محور ارتباطی شهرکرد، بروجن، لردگان تکمیل و تحویل شده است و مابقی هم تا پایان امسال انجام می‌شود.

لردگان با بیش از ۱۹۰ هزار نفر جمعیت، از شهرستان‌های ۹ گانه چهارمحال و بختیاری می‌باشد که مرکز آن (شهر لردگان) در فاصله ۱۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار