سرپرست تیم سیاه جامگان گفت: پیش بینی نتیجه بازی مقابل پیکان خیلی سخت است و امیدوارم در پایان بازی را با برد به پایان برسانیم.

عباسی:پیش بینی نتیجه بازی مقابل پیکان سخت است/از عملکرد میثاقیان رضایت کامل داریمابوالفضل عباسی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،در مورد دیدار حساس این تیم مقابل در هفته بیست و هشتم لیگ برتر اظهار داشت:پیش بینی این بازی خیلی سخت است و بازی مهمی است و هر دو تیم خودشان را برای یک بازی خوب آماده کرده اند و مطمئنم که روز پنجشنبه بازی خوبی را شاهد خواهیم بود.

وی افزود:پیکان تیم بسیار خوبی است که برای کسب سهمیه آسیایی می‌جنگد. همه بازی‌های لیگ واقعا سخت است و این بازی هم برای ما بسیار سخت خواهد بود،اما ما برای کسب پیروزی وارد میدان می‌شویم و می‌خواهیم به روند خوب خودمان ادامه‌ دهیم.

عباسی درباره شرایط فعلی تیم سیاه جامگان گفت: پس از آمدن اکبر میثاقیان شرایط تیممان به کلی دگرگون شده و در این پنج دیدار اخیر توانسته ایم با ارائه بازی های تماشاگر پسند 7 امتیاز کسب کنیم و امیدوارم این روند را بتوانیم در سه هفته پایانی هم ادامه دهیم.

سرپرست تیم سیاه جامگان درباره سقوط ماشین سازی به لیگ دسته یک تصریح کرد: تیم ماشین سازی با شکستی که روز گذشته مقابل پرسپولیس متحمل شد سقوطش به لیگ آزادگان قطعی شد و اکنون رقابت بین تیم ما و صبای قم برای ماندن در لیگ برتر است که امیدوارم خدا کمک مان کند در لیگ ماندگار شویم.

وی درباره مصدومیت حسینی بیان کرد:متاسفانه میثم حسینی در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار آسیب دیدگی شد و بعید به نظر می رسد که او بتواند در سه دیدار آینده مقابل تیم های پیکان،ماشین سازی و پرسپولیس تیم ما را همراهی کند و باید فصل را برای این بازیکن پایان یافته تلقی کرد و این خبر مطمئنا نمی تواند خبر خوشحالی کننده ای برای تیم ما باشد.

عباسی در پایان درباره اینکه آیا مدیران باشگاه از عملکرد میثاقیان رضایت دارند یا خیر،خاطر نشان کرد:بله صد درصد از عملکرد میثاقیان رضایت کامل داریم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار