در این اینفوگرافی می توانید آماری کامل و جامع از اطلاعات ثبت نام کنندگان در انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده کنید.

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری به روایت آمار+ اینفوگرافی
به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  زمان ثبت نام داوطلبان دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و درب های اصلی وزارت کشور برای آنان که علاقه مند بهثبت نام بودند بسته شد، این دوره از ثبت نام حواشی بسیاری داشت و به دلیل عدم محدودیت سنی و میزان تحصیلات و بسیاری از مولفه های دیگر هر روز خبرنگاران شاهد حضور افرادی برای ثبت نام بودند که برخی از مولفه های ثبت نام در خصوص آنها صدق نمی کرد.

این حضور افراد در ستاد انتخابات برای ثبت نام در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری موجب شد تعداد ثبت نام کنندگان به یک هزار و 636 نفر برسد که از این تعداد 137 نفر خانمو و مابقی آقا هستند، 236 نفر از تعداد کل داوطلبان زیر 30 سال سن داشته و 430 نفر نیز تنها دارای مدرک کارشناسی هستند.

تعداد داوطلبان این دوره نسبت به دوره قبل 239 درصد افزایش یافته است و نکته جالب در ثبت نام جوانترین و مسن ترین فرد می باشد، جوان ترین داوطلب در این دوره 18 سال و مسن ترین فرد 92 سال داشته است.

در اینفوگرافی زیر که از سوی خبرگزاری صدا و سیما منتشر شده است اطلاعات دقیق تری در خصوص آمار ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را مشاهده کنید.

ثبت نام داوطلبان ریاست جمهوری به روایت آمار+ اینفوگرافی

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار