در نخستین جلسه مراکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در سال جدید با تاسیس مراکز وابسته در واحدهای اسلام آباد، کنگاور و صحنه موافقت شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛نوذر قنبری رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه مراکز رشد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی را دارای اهمیت دانست و توسعه هسته های زیر مجموعه این مراکز را در سال جدید در کنار سایر فعالیت های شرکت های اقتصادی دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و طرح های برون دانشگاهی جزو اولویت های پژوهشی استان برشمرد.


وی در خصوص تاسیس مراکز رشد واحدهای فناور در سایر واحد های استان افزود: تاسیس این مراکز رشد ایجاد بستر مناسب در راستای فعالیت کار آفرینان و از سوی دیگر ایجاد پل ارتباطی بین دانشگاه و جامعه ی صنعتی است، لذا باید برای ایجاد راهکارهای این ارتباط و تعامل بیشتر شرکت­های زیر مجموعه مرکز رشد با صنعت و جامعه، تلاش کنیم.

قنبری تلاش بیشتر همکاران در واحدها و مراکز استان در خصوص اجرا و عملیاتی کردن این مراکز رشد و ایجاد یک فضای رقابتی سالم و کاهش محدودیت­های سازمانی و حمایت از واحدهای فناوری را برای امکان گسترش فعالیت­ شرکت­ها، حضور چابک تر آنها در بازار و تجاری‌سازی دستاوردهای پژوهشی را خواستار شد.

وی در ادامه مرکز آموزشی سما را به همکاری با مرکز رشد فناور واحدهای مادر در واحد کرمانشاه دعوت کرد تا در قالب تشکیل هسته های علمی فعالیت کنند.

 مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد واحد کرمانشاه با چهار هسته برگاب، فکر افزار برتر، اپلیکیشن من و ماژول های الکترونیکی و با مدیریت دکتر فرامرز ملکیان از سال 1395 فعالیت می کند.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.