کرمانشاه؛

تجهیز هفت هزار هکتار از زمین های کشاورزی قصرشیرین

فرماندار قصرشیرین گفت: تا پایان دولت یازدهم، هفت هزار هکتار از زمین های کشاورزی این شهرستان به سامانه نوین آبیاری تجهیز می شود .

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛فرامرز اکبری گفت: دولت تدبیر و امید در سه سال گذشته هفت هزار و 210 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سدهای زاگرس، شرفشاه و تنگه حمام در این شهرستان هزینه کرده که تحول عظیمی در بخش کشاورزی منطقه ایجاد خواهد کرد.


وی اظهار داشت: این میزان اعتبار در راستای احداث سدها و شبکه های پایین دست برای انتقال آب به زمین های کشاورزی شهرستان تخصیص یافته و هزینه شده است. 

اکبری  اظهار کرد: از مجموع این اعتبارها، یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای احداث سد تنگه حمام که سه هزار هکتار از زمین های کشاورزی را آبیاری می کند، 160 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای نواحی چهار و پنج سد زاگرس برای تامین آب مورد نیاز چهار هزار هکتار از زمین های کشاورزی و پنج هزار و 700 میلیارد ریال اعتبار نیز برای سد شرفشاه با میانگین پیشرفت فیزیکی 80 درصد که از این میزان تاکنون یک هزار و 700 میلیارد ریال آن هزینه شده است، برای ایجاد تحول در بخش کشاورزی قصرشیرین در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.