رئیس خانه احزاب گفت: اشتغال جوانان مشکل اصلی کشور است که هیچ رئیس جمهوری تاکنون نتوانسته آن را رفع کند.

به گزارش خبرنگار انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ قدرتعلی حشمتیان رئیس خانه احزاب ایران پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری در نشست خبری اظهار داشت: اشتغال جوانان مشکل اصلی کشور است که هیچ رئیس جمهوری تاکنون نتوانسته آن را رفع کند.
 
وی افزود: به عنوان رییس خانه احزاب ایران و با توجه به جلسه که در بین مستقلین و اعتدالگرایان داشتیم ۱۶ کاندیدا شناسایی شد و از ان ۱۶ نفر به پنج نفر رسیدیم و بنده منتخب ان پنج نفر هستم.

حشمتیان با اشاره به اینکه فساد جامعه را گرفته است گفت: اگر به احزاب توجه شود مشکلات اقتصادی، اجتماعی و فساد رفع میشود. رئیس جمهور در کشورهای مختلف در مقابل احزاب پاسخگوست.
 
رئیس خانه احزاب گفت: اگر حزب جایگاه قانونی خود را پیدا کند از وضعیت نابه سامان اقتصادی و اجتماعی جلوگیری میشود.
 
وی با اشاره به اینکه گوش به فرمان دوستان اعتدالی هستم ادامه داد: اگر کاندیدای نهایی اعتدال نبودم به نفع کاندیدای دیگر کنار میروم. مملکت ما نیازمند اعتدال است و تندروی در میان ما جایگاهی ندارد.

حشمتیان بیان کرد: تفکرم اعتدالی است و در نهایت انشالله کاندیدای نهایی اعتدال اگر بنده بودم در خدمتتان هستم و اگر کسی دیگری باشد من به نفع ان کنار می‌روم.

رئیس خانه احزاب گفت: دلواپسان جایگاهی ندارند زیرا مردم از جناح بازی خسته شدند. دلیل وجود گورخوابان مشکلات اقتصادی در کشور است.

وی اظهار داشت: اگر رئیس جمهور شدم مشکلات اقتصادی، ازدواج جوانان کاهش می‌یابد و سفره مردم کشورمان رنگین خواهد شد.
 
 
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
همه این مشکل را میدانند عمل عمل عمل
آخرین اخبار