مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: میزان مصرف گاز استان اصفهان در سال 1395 حدود 20 میلیارد متر مکعب بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سيدمصطفي علوی با اشاره به سهم 33 درصدی مصرف گاز طبیعی در بخش نیروگاهی نسبت به مصرف کل استان در سال گذشته، افزود: بخش نیروگاهی استان در این مدت با مصرف 6 میلیارد و 600 میلیون مترمکعب بیشترین مصرف گاز طبیعی استان را به خود اختصاص داده و پس از آن در صنعت فولاد با حجم 23درصد، واحد های صنعتی 22 درصد، خانگی 19 درصد و تجاری 3 درصد، گاز طبیعی مصرف شده است.

وی گفت: سال گذشته با توجه به برودت هوا در فصل سرد سال، خوشبختانه تامین گاز مشترکین خانگی، تجاری وصنایع به صورت مستمر و بدون حادثه و قطع گاز انجام شد و در بخش صنایع عمده و همچنین نیروگاه ها، نیز تامین گاز بدون قطعی و البته با اعمال محدودیت انجام پذیرفت.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان تصریح کرد: مجموع کل گاز مصرفی استان به تفکیک شامل 16میلیارد در بخش صنعت، 3 میلیارد و 708میلیون در بخش خانگی و 255 میلیون در بخش های تجاری و عمومی بوده است.

وی افزود: در حال حاضر 99.6 درصد از جمعیت استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند که این مهم جزء به لطف خداوند  و تلاش شبانه روزی کارکنان این شرکت محقق نمی شد.
علوي با اشاره به اینکه در سال 95 با همت و تلاش کارکنان این شرکت در راستای توسعه شبکه گازرسانی و برنامه های شرکت ملی گاز ایران اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده است، تصریح کرد: آغاز عملیات گازرسانی به 4 شهر کویری استان یکی از اقدامات مهمی بود که در سال  95 کلید خورد، با این توضیح که در حال حاضر103 شهر و 1337 روستای مشمول گازرسانی استان اصفهان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شده اند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.