مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: 299 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب تاکنون در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛  لدنی‌نژاد اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب را از اقدامات مهم این شرکت در سال گذشته عنوان کرد و گفت:تاکنون 299 کیلومتر شبکه جمع‌آوری فاضلاب در استان اجرا شده که 40 کیلومتر از این میزان در سال گذشته اجرا و به شبکه جمع‌آوری فاضلاب استان افزوده شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج شهر یاسوج،دهدشت، دوگنبدان،چرام و سی سخت از شبکه جمع‌آوری فاضلاب برخوردار هستند افزود:85 درصد از مناطق شهر یاسوج و 30 درصد از شهرهایی مانند دوگنبدان و دهدشت تحت پوشش این شبکه قرار گرفته‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از ادامه اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب برای دیگر شهرهای استان در سال جاری خبر داد و گفت: مطالعات اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهرهای لنده و باشت نیز در حال انجام بوده و امیدواریم در آینده‌ای نزدیک این شهرها نیز از شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهری برخوردار شوند.

لدنی‌نژاد اجرای شبکه جمع‌آوری فاضلاب در شهرها را عامل موثری در حفظ محیط زیست بیان کرد و افزود: ارتقای بهداشت و سلامت عمومی از دیگر مزیت‌های اتصال به شبکه فاضلاب است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان جمع‌آوری و ساماندهی انشعابات غیرمجاز را از اقدامات مهم انجام شده در سال گذشته عنوان کرد و گفت: این کار به صورت ویژه در دستور کار معاونت نظارت بر بهره‌ برداری آب و فاضلاب استان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه این موضوع در سال جاری نیز مورد توجه بوده و به صورت ویژه پیگیری می‌شود، افزود: با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های انجام شده در سال گذشته بیش از سه هزار و 500 انشعاب غیر فعال فاضلاب در سطح شهر یاسوج شناسایی و فعال شد.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.