محسن رضایی با بازنشر بخشی از وصیت نامه شهید پیچک اینستاگرام خودرا به روز رسانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛غلامعلی پیچک سال ۱۳۳۸، در تهران متولد شد. و در عملیات مطلع‌الفجر در نوک پیکان گردان وارد نبرد علیه دشمن شد و در منطقه « قاسم‌آباد» واقع در ارتفاعات « برآفتاب » با نیروهای دشمن تن به تن درگیرشد. نزدیک ظهر روز 20 آذرماه 1360 بر اثر اصابت گلوله به گلو و سینه‌اش به شهادت رسید.
 یادواره شهید غلامعلی پیچک روز گذشته با حضور محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در مجتمع دانشجویی 13 آبان برگزار شد.
در همین راستاسرلشکرمحسن رضایی دبیرمجمع تشخیص مصلحت نظام  در صفحه اینستاگرامش قسمتی از وصیت نامه شهید پیچک را منتشر و از این شهید به عنوان قهرمان مقابله با انحراف یادکرد .
 
 رضایی نوشت:
"خطر انحراف.مراسم بزگداشت شهید پیچک، قهرمان مقابله با انحراف برگزار شد. او در وصیتنامه‌اش، خیانت و انحراف را بزرگترین آفت برای انقلاب اسلامی دانسته بود. امروز هم انحرافاتی پدید آمده است که در مقابله با آن‌ها باید از اندیشه استاد شهید مطهری و رفتار امثال شهید پیچک، الگو بگیریم؛ چرا که اگر این انحرافات نبود و راه انقلاب در اقتصاد ادامه پیدا می‌کرد، از تورم، بیکاری و رکود هم خبری نبود. این جمله شهید پیچک را باید با آب طلا نوشت که ما از سرنگونی حکومت نمی‌هراسیم، اما از وجود انحراف نگران می‌شویم."
 
 
 
 
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار