ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد، 200 قطعه ماهی از صیادان متخلف کشف و ضبط کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست این اداره طی عملیات برنامه ریزی شده گشت و کنترل شبانه موفق شدند متخلفین صید ماهی با دستگاه شوکر برقی را دستگیر نمایند.

هاشم میرزانژاد افزود: از این 2 صیاد متخلف تعداد 200 قطعه ماهی، یک دستگاه شوکر برقی، یک عدد باطری خودرو و یک عدد تیوب بادی کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه صید ماهی با دستگاه شوکر برقی بر خلاف قوانین و مقررات شکار و صید بوده و عواقب جبران ناپذیری بر حیات موجودات زنده ی آبزی دارد گفت: با توجه به اینکه این شیوه از صید ماهی موجب از بین رفتن بعضی از گونه های آبزی در اکوسیستم های آبی از جمله رودخانه ارس می شود، با متخلفان با جدیت برخورد می شود.

میرزانژاد گفت: یگان حفاظت محیط زیست شهرستان پارس آباد در دفاع از عرصه های طبیعی به صورت شبانه روزی فعالیت داشتهو در این راستا از تمامی ظرفیت های خود و کمک همیاران محیط زیست استفاده می کند.

وی از دوستداران محیط زیست و اهالی شهرستان پارس آباد خواست هرگونه تخلف در حوزه محیط زیست را از طریق شماره تماس 1540 اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.