سخنگو و معاون سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تا کنون در منطقه آذرشهر اجساد 10نفر، عجب‌شیر 16 نفر، اوشنویه یک نفر و کردستان یک نفر از رودخانه خارج شده و 4 نفر هم بر اثر رانش زمین جان خود را از دست داده اند.

32 فوتی آخرین آمار تلفات سیلاب در استانهای شمال غربی کشوربهنام سعیدی سخنگو و معاون سازمان مدیریت بحران کشور در گفتگو با خبرنگار حوزه شهریگروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به وقوع سیل روز گذشته در آذر بایچان شرقی، اظهار داشت: در اثر سیل و آبگرفتگی 5 استان شامل آذربایجان شرقی، آذر بایجان غربی، کردستان، زنجان، مازندران و نیز 18 شهرستان متأثر بودند.

وی  افزود: میزان خسارت های وارد شده در حال بررسی و تیم های ارزیاب حضور دارند.
 
سعیدی در خصوص تعداد فوتی های این حادثه گفت: در منطقه آذرشهر تا کنون اجساد 10نفر از رودخانه خارج شده، همچنین در عجب شیر 16نفر، اوشنویه یک نفر، کردستان یک نفر و 4 نفر هم بر اثر رانش زمین جان خود را از دست داده اند.

 سخنگو و معاون سازمان مدیریت بحران کشور، توصیه کرد: هموطنان توصیه های ایمنی و احتیاطی را رعایت کنند و از توقف در حاشیه رودخانه ها، کانال ها و مناطق مستعد سیلاب خودداری کنند و همچنین از ترددهای غیرضروری در مناطق کوهستانی و مناطقی که مستعد بارندگی و سیلاب هستند، بپرهیزند.
 
وی تاکید کرد: مردم به اطلاعیه ها و هشدارهای مسئولان محلی توجه کنند و از تماشای صحنه های خطرناک سیلاب و نزدیک شدن به محل های خطرناک جدا خودداری کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار