مدير جهاد كشاورزي شهرستان كرمانشاه گفت: 71 مورد ساخت و ساز غیرمجاز دراراضی کشاورزی شهرستان با صدور احكام قضایی و با حضور مقامات قضایی و انتظامی تخریب شده است.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛نوربخش حاتمي با بیان اینکه این تخریب ها از 17 تا 21 فروردین انجام شده، افزود: این ساخت و سازهای غیرمجاز دردهستان الهیارخانی و در روستاهای پیرحیاتی، رحمت آباد، چقاماران، حجت آباد و تبرآباد  بوده است.

حاتمی  بیان کرد: براساس قانون مصوب سال های 74و 85 درزمینه حفظ اراضی زراعي و باغ ها، ساخت و سازهای بعد از سال 85 با حکم مراجع قضایی علاوه بر تخریب مشمول جریمه نیز می شوند.

وی افزود: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز مهم‌ترین دغدغه اين مديريت بوده و در این راستا سه اكيپ حفاظت اراضي در مراكز تابعه به صورت تمام وقت اقدام به برخورد با ساخت و سازهاي غیرمجازمي کنند.

حاتمی از كشاورزان، زارعين، باغداران و مالکین زمین های کشاورزی درخواست کرد تا پیش از هرگونه تغییرکاربری زمین های کشاورزی و باغی خود، جهت اخذ مشاوره و مجوزهای قانونی لازم به مدیریت جهاد كشاورزي و مراکز جهاد کشاورزی دهستان های تابعه مراجعه کنند تا از ساخت و ساز غيرقانوني و غیرمجاز و ضرر و زيان به آنها پيشگيري بعمل آيد.

وی گفت: با تمام توان و جديت با هماهنگي دستگاه قضايي و همراهي ساير دستگاه هاي ذيربط مانع از هرگونه تغيير كاربري غير مجاز در اراضي كشاورزي و باغهاي شهرستان كرمانشاه خواهيم شد.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.