دبیرکل حزب آبادگران جوان گفت: برخی خود را نماینده مردم نمی‌دانند و گویا کدخدا هستند و خود را کفیل مردم می‌دانند.

گویا برخی کدخدا هستند و خود را کفیل مردم می‌دانند
به گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان حسن بیادی پس از ثبت نام در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: یکی از دلایلم برای حضور این بود که بسیاری از کسانی که حرف از قانون می‌زنند، به مردم توهین می‌کنند چرا که هر فردی با هر سمت و تحصیلاتی قابل احترام است و می‌تواند ثبت نام کند و نباید مانع مردم شد.

دبیرکل حزب آبادگران جوان ادامه داد: شما که نمی‌توانید احزاب موثر ایجاد کنید و قانون را اصلاح کنید، بگویید پس مردم در کجا خود را به منصه ظهور بگذارند.

وی تصریح کرد: برخی خود را نماینده مردم نمی‌دانند و گویا کدخدا هستند و خود را کفیل مردم می‌دانند.

بیادی با بیان اینکه کشور ما با مدیریت جزیره‌ای اداره می‌شود، اظهار داشت: متاسفانه هیچ کس از دیگری تمکین نمی‌کند و هر کس برای خود برنامه می‌ریزد، اما جهان سومی‌ترین کشور‌ها هم ساختار اداره کشورشان از ما خیلی جلوتر است، چون احزاب را فعال کرده اند و احزاب آنان، افراد را برای انتخابات می‌فرستند، اما در ایران اینگونه نیست.

دبیرکل حزب آبادگران جوان بیان داشت: تمام فسادهای کشور ما به خاطر سیستم و ساختار غلط است.
 
وی گفت: متاسفانه برخی یک و دو خرداد درست می‌کنند و مردم را به جان هم می‌اندازند، اما بعد خودشان در پشت پرده با هم فالوده می‌خورند!

بیادی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه سبب می‌شود پارلمان محلی در شهر‌ها تشکیل شود و مردم برای خود تصمیم بگیرند نه اینکه دولت برای آنان تصمیم بگیرد، اظهار داشت: مجلس ما حتی یک بار هم به این مسئله نپرداخته و فقط به فکر خودشان هستند و می‌گویند جای خودمان که خوب است و چند دوره در مجلس می‌مانیم و فقط به فکر ماندگاری خودشان و حزب شان هستند.

وی تصریح کرد: مسئول فرهنگ ما صرفا وزارت ارشاد نیست و ۲۵ ارگان بزرگ در فرهنگ دخالت می‌کنند.
 
بیادی درباره سبد رای خود گفت: من از ابتدا به کارهای سیاسی خود وابستگی نداشتم و هر جا که حق باشد هستم و رای حق‌الناس و آنان باید تصمیم بگیرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به علت نزدیکی به قالیباف کاندیدای پوششی وی هستید، گفت:‌از کجا به این استنباط رسیدید؟ من بین چندین نفر گفتم که قالیباف بهتر است و این معنا را نمی‌دهد که بنده با وی نزدیک هستم.

وی درباره حضور احمدی‌نژاد گفت: هنوز هم با وی در ارتباطم و معتقدم که در جامعه می‌تواند موثر باشد اما انتقادهایم را هم درباره وی مطرح می‌کنم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار