معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر گفت: حجت الاسلام حسن روحانی رییس جمهوری روز یکشنبه(27 فروردین ماه) در سفر به این استان بزرگترین طرح صنعتی تاریخ کشور را افتتاح می کند.

افتتاح بزرگترین طرح صنعتی تاریخ ایران با حضور رئیس جمهوری
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند با بیان اینکه  این سفر یک روزه برای افتتاح مجموعه طرح های اعلام شده توسط وزارت نفت است و تاکنون برنامه دیدار عمومی در آن پیش بینی و اعلام نشده است، اظهار داشت: این طرح عظیم شامل 6 واحد پالایشگاهی و چند طرح پتروشیمی با حجم 20 میلیارد دلار سرمایه‌گذاری در شهرستان‌های کنگان و عسلویه قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه شماری طرح عمرانی، اقتصادی و سرمایه گذاری نیز در استان بوشهر آماده بهره برداری یا آغاز عملیات اجرایی است و این استان آمادگی میزبانی دو روز سفر رییس جمهوری را اعلام کرده بود، افزود: اما بدلیل حجم برنامه های دولت و جلوگیری از تحت شعاع قرار گرفتن طرح های استانی نسبت به طرح های نفت، گاز و پتروشیمی در این سفر فقط طرح های پارس جنوبی افتتاح خواهد شد.

رییس جمهوری 27 فروردین ماه جاری برای پنجمین بار در دولت یازدهم به استان بوشهر سفر می کند و در این سفر یک روزه پالایشگاههای پنج فاز پارس جنوبی(17، 18، 19، 20 و 21)، را در شهرستان های عسلویه و کنگان افتتاح خواهد کرد.

حجت الاسلام حسن روحانی در دوران ریاست جمهوری تاکنون چهار بار در سالهای 92 (درجریان زلزله دشتستان)، 93(سفر استانی و افتتاح فاز 12 پارس جنوبی) و 94( افتتاح فازهای 15 و 16 پارس جنوبی) به استان بوشهر سفر کرده است.
 
انتهای پیام/ ث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.