قزوین؛

برگزاری مسابقات سوارکاری

مسابقات سوارکاری فصل استان با معرفی برترین ها به پایان رسید .

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛در این مسابقات در رده نونهالان هلیا کنکانی با اسب چیلی از باشگاه المپیک و حنانه جوادیان با اسب نیکا از باشگاه جوادیان زنجان ، اول و سوم شدند و سورن احسانی فاخر با اسب فیدs از باشگاه مهرآریا قزوین بر سکوی دوم ایستاد .

همچنین در رده سنی نوجوانان پرنیان خضرحیدری با اسب ولوتوB از باشگاه اسپریس، سارا عقیلی با اسب توسن از باشگاه البرز و محمدحسین ژاله با اسب بیگرد از باشگاه ژاله اول تا سوم شدند.

در رده سنی بزرگسالان هم محمدحسین ژاله با اسب ادلون از باشگاه ژاله، پویا رجبی با اسب فیدS از باشگاه مهرآریا و امیر زاهدی با اسب نیکا از باشگاه جوادیان زنجان ، عناوین اول تا سوم را کسب کردند .

 در رده تشویقی محمدرضا محمودی با اسب رومینا، مهرداد زاهدیان با اسب لرد کریس، رضا شعاعی با اسب شکیرا، ملیکا عبدالغفاری با اسب سیما، علی میزبانی با اسب دنیرا، علی محمد قنبری با اسب سایکو، محمدحسین ژاله با اسب آتوسا بی خطا مسیر مسابقه را طی کردند.

در رده مبتدی هم کمیل جوادیان با اسب ماگارل، علی میزبانی با اسب ولکانا، هلیا کنکانی با اسب چیلی ، جواد ژاله با اسب بیگرد، پویان محمدی نژاد با اسب برانوش، محمد معروفی با اسب ایلیا مسیر مسابقه را بی خطا طی کردند.

رقابت های آغاز فصل سوارکاری قهرمانی استان با شرکت 50 سوارکار در باشگاه ژاله برگزار شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.