به منظور رفع معضلات مشهد و پیشگیری از آن‌ها کمیته حمایت قضایی از مدیریت واحد شهری تشکیل شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، قاضی محمد بخشی محبی معاون دادستان مشهد گفت: این کمیته به ابتکار دادسرای ناحیه شش مشهد تشکیل شد و غرب این شهر شامل مناطق ۱، ۲، ۹، ۱۰، ۱۲، ۱۱ شهرداری را پوشش می‌دهد.
وی افزود: جلسات این کمیته به ریاست سرپرست دادسرای صدف وبا حضور مدیران مناطق شش گانه شهرداری هر ۴۵ روز یک بار تشکیل می‌شود و موضوعات مرتبط با مدیریت شهری مطرح و طرحی به عنوان پایلوت به هر منطقه با اختیارات لازم تفویض می‌شود و پس از اجرای طرح و رفع ایرادات آن به صورت مصوبه در جلسه تصویب و به سایر مناطق شهرداری برای اجرا ابلاغ می‌شود.
معاون دادستان مشهد تصریح کرد: یکی از موضوعات مهمی که طی جلسات اخیر در دستور کار قرار گرفت افزایش سطح ایمنی در شهرداری منطقه یک مشهد بود که مقرر شد با ایجاد ایستگاه آتش نشانیوخدمات أیمنی و رفع خطر از ساختمان‌های خطری، وأخطار به واحدهای نا أیمن مشکلات موجود رفع شود.
قاضی بخشی افزود: ساماندهی مشاغل مزاحم از دیگر مصوبات این جلسات بود که بر اساس آن مقرر شد بر اساس بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها زمینی که در حاشیه کشف رود با همراهی دانشگاه ازاد وبخش خصوصی برای ساماندهی مشاغل مزاحم مشهد مورد استفاده قرار گیرد.
وی با اشاره به نقش هویتی آرامگاه فردوسی مشهد گفت: آرامگاه فردوسی مشهد جایگاه تاریخی ویژه‌ای نه تن‌ها در کشور که در کل دنیا دارد و معتقدم آن را باید به جایگاه واقعی خود برسانیم و مصوب شد شورای حفظ حقوق بیت المال با محوریت شهرداری منطقه ١٢ وهمراهی میراث فرهنگی وبا استفاده از ظرفیت‌های قانونی و همراهی بخش خصوصی به رفع مشکلات موجود در این منطقه بپردازد.
انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.