نمایندگان ستاره تیم فوتبال رئال مادرید اتهام غیراخلاقی روزنامه اشپیگل علیه این بازیکن را تکذیب کردند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه اشپیگل  آلمان مدعی شد کریستیانو رونالدو سال 2009  زنی را در لاس وگاس مورد آزار و اذیت جنسی قرار داده و 375 هزار یورو به او حق السکوت پرداخت کرده تا این موضوع را فاش نکند.اما نمایندگان رونالدو این اتهام را رد کرده و آن را "داستان تخیلی  ژورنالیستی" توصیف کردند.

Gestifute، شرکت مدیریت ورزشی که توسط خورخه مندس  مدیر برنامه های رونالدو تاسیس شده در واکنش به این مقاله، با انتشار بیانیه ای این اتهام را با عبارات " منزجر کننده و هتاک " مورد انتقاد قرار داد و گفت رونالدو "هرچه در توان دارد به کار خواهد گرفت تا در برابر این موضوع واکنش نشان دهد".

در این بیانیه آمده است: «امروز، روزنامه آلمانی اشپیگل مقاله بلندی در خصوص اتهام تجاوز به عنف از سوی کریستیانو رونالدو منتشر کرده است که سال 2009 ،حدود هشت سال پیش اتفاق افتاده. این مقاله چیزی جز یک اثر تخیلی روزنامه نگاری نیست.
قربانی ادعا شده حاضر نشد بیاید و صحت این اتهام را تایید کند.

« این روزنامه کل روایت خود را بر اساس اسنادی بدون امضا  که طرفین در آن مشخص نیستند و ایمیل هایی بین وکلا که محتوای آن هیچ ارتباطی به کریستیانو رونالدو ندارد و نامه ای که از سوی به اصطلاح قربانی به او فرستاده شده، اما هرگز توسط کریستیانو دریافت نشده،پایه گذاری کرده است.
این بیانیه می افزاید: اتهامات گزارش شده توسط اشپیگل کذب است و رونالدو "هرچه در توان دارد به کار خواهد گرفت تا در برابر این موضوع واکنش نشان دهد".
" اتهام تجاوز جنسی ،اتهامی منزجر کننده و هتک آمیز است، و رونالدو اجازه نخواهد داد این ماجرا شهرتش را لکه دار کند."
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار