سرمربی تيم ملی واليبال ايران نام 20 بازيكن را برای حضور در اردوی تيم ملی اعلام كرد كه نام 3 بازيكن اصفهانی در آن به چشم مي‌خورد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرمربی تیم ملی والیبال ایران نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی تیم ملی اعلام کرد که نام 3 بازیکن اصفهانی در آن به چشم می‌خورد.

امیر غفور، محمد‌جواد معنوی‌نژاد و مسعود غلامی بازیکنان دعوت شده از اصفهان به اردوی تیم ملی هستند که باید از روز شنبه 26 فروردین‌ماه در اردوی تیم ملی شرکت کنند.

این اردو به مدت 10 روز برگزار می‌شود و ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال، بر اساس تمرینات، لیستی از 17 یا 18 بازیکن را برای حضور در لیگ جهانی والیبال انتخاب می‌کند.

تیم ملی والیبال ایران در سال 2017 در چهار رویداد لیگ جهانی، قهرمانان قاره‌ها، قهرمانی آسیا و انتخابی جهان شرکت می‌کند و سال شلوغ و پر‌فشاری را دارد.

 اسامی کامل بازیکنان دعوت شده به تیم ملی والیبال به شرح زیر است:

سعید معروف، محمد‌طاهر وادی، فرهاد سال‌افزون، جواد حسین‌آبادی، رضا قرا، امیر غفور، فرهاد نظری‌افشار، فرهاد قائمی، مجتبی میرزاجانپور، میلاد عبادی‌پور، محمد‌جواد معنوی‌نژاد، محمد موسوی، عادل غلامی، سامان فائزی، مسعود غلامی، مهدی مرندی، مصطفی حیدری، پوریا فیاضی، علی شفیعی و محمد فلاح



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.