جانشین فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان از انهدام دو باند بزرگ مواد مخدر و دستگيری 5 قاچاقچي با 4 تن و 139 کيلو مواد مخدر در درگيری های مسلحانه پليس خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،سرهنگ احمد طاهری  در بيان جزئيات دقيق اين خبر گفت: يگان های عملياتی انتظامی شهرستان های سراوان، ايرانشهر و مهرستان با حضور و پشتيباني اطلاعاتی پليس مبارزه با مواد مخدر استان در تعاقب اقدامات تخصصی، از فعاليت يک باند بزرگ و مسلح جهت جا به جايی مواد مخدر با استفاده از خودروهای کوهستانی در محورهای فرعی استان با خبر شدند.   

جانشین فرمانده انتظامي سيستان و بلوچستان افزود: پس از چند هفته اقدامات اطلاعاتی، عصر روز گذشته ماموران پليس محل تردد خودروهای متعلق به اين باند را به همراه محل دپو مواد مخدر شناسايی کردند که قاچاقچيان به محض مشاهده ماموران با آنها به صورت مسلحانه درگير که در اين عمليات تکاوران پليس ضمن توقيف 5 دستگاه خودرو، 5 قاچاقچی را به همراه 3 تن و 144 کيلوگرم ترياک، 357 کیلوگرم حشیش و 117 کیلو مرفین دستگير کردند.   

اين مقام ارشد انتظامی در ادامه از شناسايی يک باند مسلح مواد مخدر توسط ماموران انتظامي شهرستان نیکشهر خبر داد و اظهار داشت: بامداد امروز ماموران پليس در محور های فرعی نیکشهر به بنت يک دستگاه خودرو پژو 405 قاچاقچيان را شناسايی مي کنند که سوداگران مرگ با مشاهده يگان های پليس، ضمن تغيير مسير ناگهانی با آنها به صورت مسلحانه درگير شدند .   

سرهنگ طاهری با اشاره به حدود يک ساعت درگيری مسلحانه، گفت: قاچاقچيان مسلح که توان مقابله با يگان هاي عملياتي پليس را نداشتند، با به جا گذاشتن خودروي 405 با استفاده از ناهمواری های زمین از صحنه متواري شدند و ماموران در پاکسازي منطقه 521 کيلوگرم ترياک را کشف کردند.  

جانشین فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پايان با اشاره به انهدام 2 دستگاه خودرو از قاچاقچیان و کشف 9 قبضه سلاح سبک در این دو عملیات، ضمن تلاش برای دستگیری سایر قاچاقچیان افزود: يکي از ماموريت های مهم پليس، مبارزه با هر گونه حمل، نگهداری، خريد و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد نيروی انتظامي در اين راستا محکم و قاطع خواهد بود.

انتهای پیام/ع


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار