همدان؛

توزیع ٩٤٠ آگهی ثبتی در سال ٩٥ بین نشریات فعال

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر گفت: در طول سال ٩٥ تعداد ٩٤٠ آگهی به ارزش ٣١٠ میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع‌ شده است.

توزیع ٩٤٠ آگهی ثبتی در سال ٩٥ بین نشریات فعال

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ غلامرضا جمالی زاده گفت:در راستای وظایف قانونی سال گذشته آگهی‌های مطبوعاتی ساماندهی شده و با رعایت ضوابط قانونی و حمایتی؛ بین ١٥ نمایندگی روزنامه‌های کثیرالانتشار، روزنامه‌های منطقه‌ای و هفته‌نامه‌های محلی عادلانه مدیریت و توزیع شد.

وی ضمن تشکر از دادگستری، شورای حل اختلاف، اداره ثبت‌اسناد و املاک به خاطر رعایت دستورالعمل توزیع آگهی‌ها، افزود: همکاری بیشتر این سازمان‌ها در اعلام، ثبت و واگذاری آگهی‌ها موجب رعایت عدالت در بین نشریات شده و حمایت مالی از آن‌ها نیز افزایش می‌یابد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای عدالت در واگذاری آگهی‌ها، بی‌نظمی‌ها را برنمی‌تابد و با پیگیری قانونی از تخلفات تعرفه‌ها و ناهماهنگی‌های چاپ آگهی، جلوگیری خواهد شد؛ از این رو از همه نمایندگی‌های مطبوعاتی و نشریات محلی انتظار می‌رود با رعایت اخلاق و معیارهای چاپ آگهی، آمار آگهی‌های چاپ‌شده خود را در دفاتر ثبت کنند.

وی گفت: نرخ نامه جدیدی برای آگهی‌ها در سال جدید تاکنون اعلام‌نشده و قیمت و ارزش آگهی‌ها برحسب کادر مشخص‌شده و صفحات چاپ، مطابق با سال گذشته محاسبه می‌شود.

جمالی زاده گفت: در طول سال ٩٥ تعداد ٩٤٠ آگهی به ارزش ٣١٠ میلیون ریال در بین نشریات فعال شهرستان و نمایندگی روزنامه‌های سراسری توزیع شده است.

انتهای پیام/ ش

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.