نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: شتاب در پیشرفت کشور را باید افزایش دهیم و در این راستا نیازمند وحدت، یکپارچکی هستیم.

شتاب در پیشرفت کشور را باید افزایش دهیم/شورای نگهبان فصل الخطاب استبه گزارش خبرنگار گروه انتخابات باشگاه خبرنگاران جوان؛ عوض حیدرپور نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی پس از ثبت نام در دوازهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: شتاب در پیشرفت کشور را باید افزایش دهیم و در این راستا نیازمند وحدت، یکپارچکی هستیم.

وی افزود: امام خمینی (ره) همواره بر لزوم حفظ وحدت و یک دلی و یک آهنگی تاکید داشتند و امیدواریم بتوانیم آن را حفظ کنیم.

حیدر پور گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید کردند بتوانیم رونق اقتصادی را در کشورمان صورت دهیم و هدف گذاری دشمنان را خنثی کنیم باید تلاش کرد در چارچوب اقتصادی کشور به گونه‌ای عمل کنیم که اقتصادی مقاوم داشته باشیم و تنشی نتواند مسائل اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار دهد.

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌شعار امسال تولید و اشتغال از سوی مقام معظم رهبری تعیین شد که باید در این راستا تلاش کرد. کاستی هایی در حوزه فرهنگی وجود دارد که باید ان را جبران کرد.

حیدر پور خاطر نشان کرد: شورای نگهبان فصل الخطاب است و باید از آن تمکین کنیم اگر شورای نگهبان تایید صلاحیت نکند باید تمکین کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار