خراسان رضوی قهرمان ششمین دوره مسابقات قهرمانی کوراش بزرگسالان کشور شد.

خراسان رضوی قهرمان مسابقات کوراشبه گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، ششمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی بزرگسالان کشور انتخابی تیم ملی که با حضور ۱۰۴ کوراش کار از سراسر کشور از صبح امروز در محل مجموعه ورزشی کارگران آغاز شده بود با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

در این دوره از مسابقات که تعداد ۱۰۴ کوراش کار از ۱۴ استان کشور در قالب ۱۵ تیم حضور داشتند به مدت یک روز در ۷ وزن ۶۰، ۶۶، ۷۳، ۸۱، ۹۰، ۱۰۰ و ۱۰۰ + کیلو گرم با یکدیگررقابت کردند که در پایان در وزن ۶۰ کیلوگرم وحید جدی از خراسان رضوی اول شد، مرتضی تسلک از سیستان و بلوچستان در سکوی دوم ایستاد و حمیدرضا فردین نژاد از خراسان شمالی و سجاد کرمیان از تهران صاحب عنوان سوم شدند.

در وزن ۶۶ کیلو گرم علی قلی پور از خراسان رضوی اول شد، مهدی کیوان پناه در سکوی دوم ایستاد و سعید رضاییان و قنبرعلی قنبری از خراسان شمالی و رضوی به طور مشترک سوم شدند.

در وزن ۷۳ کیلوگرم حیدر زحمتکش از خراسان رضوی صاحب عنوان نخست شد، امین کامیابی از خراسان رضوی در سکوی دوم ایستاد و عباس یزدانی و ابراهیم ولیان هر دو از اسفراین بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۸۱ کیلوگرم الیاس علی اکبری از خراسان شمالی بر سکوی نخست ایستاد و هادی قدیمی از خراسان شمالی دوم شد و تورج چناری از فارس و محمد ملک محمدی از تهران سکوی سوم را تصاحب کردند.

در وزن ۹۰ کیلو گرم مجتبی زمانی از خراسان رضوی جایگاه نخست را تصاحب کرد، مرتضی احدی از خراسان رضوی دوم شد و مجتبی باغچقی از خراسان شمالی و ناصر اکبری از تهران به طور مشترک بر سکوی سوم ایستادند.

در وزن ۱۰۰ کیلو گرم مجتبی نیک بین از خراسان رضوی به مقام نخست دست یافت، عبدالوهاب وهابیان از خراسان رضوی دوم شد و قاسم احدی و سید هاشم قاسمیان از خراسان رضوی و تهران صاحب عنوان سومی شدند.

در وزن ۱۰۰ + کیلو گرم کامران رستمی از خراسان رضوی عنوان نخست را به خود اختصاص داد، مسعود حسن زاده از مازندران دوم شد و سعید قاسمی و حسین قمی از خراسان شمالی و تهران به طور مشترک بر روی سکوی سوم ایستادند؛ و در مجموع تیمی نیز تیم خراسان رضوی در سکوی نخست ایستاد و تیم خراسان شمالی و تیم سیستان و بلوچستان به ترتیب مقام دوم و سوم را بدست آوردند. 

از سوی فدراسیون جودو کشور برگزیدگان اول تا سوم هر وزن ششمین دوره مسابقات کوراش قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند که منتخبین ان‌ها بعنوان تیم ملی جمهوری اسلامی به مسابقات آسیایی ترکمنستان اعزام می‌شوند.

رئیس فدراسیون جودو کشور، رئیس انجمن کوراش ایران، دبیر کل فدراسیون جودو کشور و سر مربی تیم ملی جودو کشور از این رقابت‌ها در محل مجموعه ورزشی شهدای کارگر اسفراین دیدن کردند.


انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.