یک دختر صهیونیست که در حملۀ یک زن فلسطینی با چاقو، به شدت مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات کشته شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک دختر صهیونیست که در حملۀ یک زن فلسطینی با چاقو، به شدت مجروح شده بود بر اثر شدت جراحات کشته شد.

رسانه‌های محلی از عملیات یک زن فلسطینی در قطار شهری «قدس» اشغالی خبر می‌دهند. گفته می‌شود یک زن فلسطینی 52 ساله با چاقو به یک دختر اسرائیلی حدود 20 ساله حمله کرده و او را به شدت زخمی کرد. بر اساس گفته‌های منابع بیمارستانی این اسرائیلی مجروح شده بر اثر شدت جراحات کشته شد.

سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی مدعی است این زن فلسطینی دچار اختلالات روانی بوده است.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۶ فروردين ۱۳۹۶
صهیونیس صهیونیسمه زن و مرد نداره مثل وهابی ها که خون شیعه رو حلال میدونن دست زناشونوم بیفتی همین کارو میکنن صهیونسیتا کمسلمانان رو عین حیوان میدونند و کشتنشونو حلال پس دلسوزی بیخودی نکنید!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۵۲ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
واقعا جای تاسف داره با این عنوان خبری! بدبخت دختری 20 ساله به دست یک پیرزن فلسطینی به قتل رسیده بعد شما میگین هلاکت؟ پس کار پیرزنه چیه رشادت؟! دختر بدبخت نه سرباز بوده نه رفته بجنگه! لطفا عنوان خبرتون رو تغییر بدین!
Iran (Islamic Republic of)
Aren
۲۰:۰۶ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
این کار بخدا قسم جنایته..هیچ جای دین اسلام نگفته انسان حق داره بقیه انسان هارو بدون اینکه حتی جرمش تایید نشده صرفا برای اختلافات سیاسی بکشه..به والله این دقیقا کار امثال داعشه
Netherlands
ناشناس
۱۹:۵۹ ۲۵ فروردين ۱۳۹۶
فکر نکنم افتخار باشه کشتن یک دختر اگر نظامی کشته بود باید بگیم حقش بوده
آخرین اخبار