اتحادیه فوتبال اروپا ،یوفا، در راستای تدارک تدابیر شدید امنیتی برای برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا خواستار بسته شدن سقف ورزشگاه کاردیف شد.

ه
به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،فینال لیگ قهرمانان اروپا  در تاریخ 3 ژوئن در ورزشگاه میلینیوم  شهر کاردیف برگزار خواهد شد و مقامات یوفا در گفتگو با مقامات این شهر خواستار بسته شدن سقف این ورزشگاه در زمان برگزاری مسابقه فینال شده اند.

یوفا از ترس این که گروه های تروریستی اشیائ پرنده را برای تهدید تماشاگران  و این مسابقه بر فراز استادیوم کاردیف به پرواز درآورند، درخواست کرده است که سقف استادیوم در دیدار فینال بسته شود.

ورزشگاه کاردیف دارای سقف است که در طول فصل بارانی بسته می شود و مسابقات در استادیوم سر پوشیده انجام می شود. مقامات کاردیف به احتمال زیاد به تقاضای یوفا پاسخ مثبت بدهند.

این ورزشگاه دارای ظرفیت 75500 تماشاگر است و مقامات ولز 15،000 نفر از پرسنل امنیتی و نظامی را  برای محافظت از دیدار فینال استخدام کرده اند اما اتحادیه اروپا نگران تهدیدات هوایی است.

اگر چه مقامات امنیتی تایید کرده اند که همه اقدامات برای حفاظت از دیدار فینال انجام  شده و امکان تهدید هوایی وجود ندارد، اما جورجیو  مارکتی دبیر کل اتحادیه فوتبال اروپا،  گفت: "همه تهدیدات احتمالی باید در نظر گرفته شود . "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار