رییس ستاد انتخابات آذربایجان غربی گفت: مشارکت و حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات وحدت ملی و امنیت ملی را تقویت خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛علیرضا رادفر در دومین همایش هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای استان با اشاره به شرایط حساس جهان و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب، انتخابات پیش روی کشور را دارای حساسیت ویژه دانست و گفت: بدون شک حضور و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای در خنثی کردن توطئه‌های دشمنان موثر خواهد بود.

رادفر ادامه داد: تمامی تلاش دست اندرکاران انتخابات باید بگونه‌ای باشد که انتخاباتی در شان نظام اسلامی برگزار شود.

وی اضافه کرد: از ویژگی‌های نظام اسلامی اعتماد به رای مردم و جمهوریت نظام است و مشارکت و حضور هر چه بیشتر مردم در انتخابات وحدت ملی و امنیت ملی را تقویت خواهد کرد.


وی اظهار امیدواری کرد: مجریان و اعضای هیات‌های نظارت با پرهیز از سلایق شخصی، در برگزاری انتخابات سالم، آزاد و بر اساس قانون تلاش کنند.

وی با اشاره به زمینه‌های افزایش مشارکت‌های مردم در انتخابات گفت: بسترسازی اعتماد در بین مردم و عمل به قانون می‌تواند در ایجاد زمینه لازم برای مشارکت مردم در انتخابات موثر باشد.

وی ادامه داد: در ۷ شهرستان استان آذربایجان غربی که تعداد اعضای شوراهای آنان ۷ و ۹ نفر خواهد بود انتخابات بصورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.