سرمربی تیم ملی کشتی آزاد کشورمان گفت: تلاش می کنیم کشتی گیران را برای حضور پر قدرت در رقابت های مهم پیش رو به آمادگی مطلوب برسانیم.

طلایی: امیدوارم تا رقابت های آسیایی آزادکاران به آمادگی مطلوب برسندبه گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ،محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان این مطلب افزود: اردوی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان روز چهارشنبه و با برگزاری تمرین وزنه پایان یافت و مرحله جدید اردوی ما از روز 28 فروردین ماه آغاز می شود و ما تا زمان برگزاری رقابت های قهرمانی آسیا و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی دو مرحله اردوی دیگر را در دستور کار داریم.

دارنده ۳ مدال طلا،نقره و برنز جهان در مورد وضعیت آزادکاران حاضر در اردو تصریح کرد: تمامی نفرات تمرینات خود را به خوبی پشت سر می گذارند و خوشبختانه کشتی گیران با مصدومیت جدی روبرو نیستند.

سرمربی تیم ملی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تا زمان باقی مانده تا رقابت های پیش رو کشتی گیران به آمادگی مطلوب برای حضور در این رقابت ها دست یابند و بتوانیم در این مسابقات افتخارآفرین باشیم.

گفتنی است رقابت های کشتی بزرگسالان قهرمانی آسیا روزهای 20 تا 24 اردیبهشت در شهر دهلی نو هندوستان و بازی های همبستگی کشورهای اسلامی نیز روزهای 27 تا 31 اردیبهشت ماه در شهر باکو آذربایجان برگزار می شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار